مقاومت پنجره دوجداره upvc در برابر آتش

شنبه 27 مرداد 1397
20:15
شبنم احمدی

مقاومت پنجره یو پی وی سی در برابر آتش
پنجره upvc در واقع بروز ترین و بهینه ترین پنجره دوجداره است که نیازهای افراد را به راحتی برطرف خواهد کرد. پنجره های یو پی وی سی مزایای بسیاری دارند که برای همگان آشکار است.
یکی از ویژگی های مهم این پنجره ها مقاومت در برابر آتش است . در این مقاله قصد داریم بیشتر در این باره به شما توضیح دهیم.
پروفیل سیستم پنجره upvc با cpe ترکیب شده و به همنی دلیل در مقابل آتش مقاوم است و شعله ور نخواهد شد. همچنین از گسترش آتش جلوگیری خواهد کرد.

بهتر است بدانید که شعله های معمولی مانند شعله کبریت بر روی پروفیل upvc بی اثر است و آن را نمی سوزاند.
جالب است بدانید که با افزودن مقادیر مناسبی از تثبیت کننده های حرارتی ، می توان مقاومت پروفیل ها را در مقابل حرارت افزایش داد و از آسیب دیدن درب و پنجره در مجاورت هوای آزاد و حرارت حاصل از تابش خورشید جلوگیری کرد.



در واقع پنجره یو پی وی سی آتش زا نبوده و همچنین شیشه هایی که در پنجره های دوجداره بکار برده شده در حریق به راحتی نمی سوزند و نمی شکنند.
همچنین با استفاده از درب و پنجره های upvc اگر در خارج از منزل شما نیز آتش سوزی رخ دهد هوای داخل خانه سالم می ماند و دود و گازهای حاصل از آتش سوزی به داخل خانه شما وارد نخواهد شد.

مواردی که در این مقاله برای شما نام برده شد دلیلی برتعویض زپنجره های قدیمی است. استفاده از این پنجره ها باعث به وجود آمدن آرامش و امنیت در خانه شما می شود و از مشکلات این چنین شما را دور نگه می دارد.

شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است که بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.
شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی انواع پنجره upvc است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]