فواید پنجره upvc

جمعه 15 تير 1397
17:0
شبنم احمدی

مزایای پنجره upvc

پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که با توجه به فواید پنجره upvc این پنجره قابل توجه اغلب افراد قرار گرفته است. در واقع می توان گفت پنجره های یو پی وی سی جای پنجره های قدیمی را به طور کامل گرفته اند و توانسته اند نیاز های افراد را تامین کنند.

در این مقاله برخی از مزایای پنجره upvc را برای شما توضیح خواهیم داد تا بطور کامل با ویژگی ها و خصوصیات این پنجره ها آشنا شوید.

  • تنوع رنگی

پنجره یو پی وی سی تنوع رنگی بالایی دارد و این یکی از مواردی است که باعث محبوبیت آن شده است. پروفیل های upvc به دو صورت لمینیت و رنگ آمیزی ماده upvc استفاده می شوند. همچنین این پنجره ها دارای ثبات رنگی بوده و دچار تغییر رنگ نمی شوند.

  • ماندگاری

پنجره های دوجداره یو پی وی سی بسیار محکم بوده و استحکام و ماندگاری بالایی دارند.

  • عایق بندی

عایق بندی این پنجره ها در برابر گرما، سرما و گرد و غبار بسیار بالا بوده و به راحتی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند.


  • پنجره upvc در اشکال هندسی مختلف

پنجره های دوجداره را می توان به شکل دلخواه درآورد و خم مورد نظر را در آن ایجاد کرد.

  • تنوع بالا در بازشوها

این پنجره ها حالت های بازشوی متفاوتی دارند که مشتری با توجه به نیاز خود پنجره مورد نظرش را انتخاب می کند.

  • استفاده از قفل های اتوماتیک

در درب و پنجره های upvc می توان از قفل ها و یراق آلات الکترونیکی و کنترل از راه دور استفاده کرد. بهتر است بدانید که در پنجره های قدیمی نمی توان از این امکانات استفاده کرد. این پنجره ها همچنین ضد سرقت هستند.

  • تعویض آسان با پنجره های قدیمی

یکی از مزایای ویژه ی پنجره های upvc تعویض آسان این پنجره ها با پنجره های قدیمی است. به راحتی می توان پنجره های یو پی وی سی را با پنجره های قدیمی تعویض نمود و با اینکار امنیت زیبایی را برقرار ساخت.

شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را تولید و عرضه می نماید. شما می توانید با تماس با ما پنجره مورد نظر خود را سفارش دهید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی انواع پنجره upvc است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]