پنجره دوجداره لولایی

جمعه 22 تير 1397
17:0
شبنم احمدی

پنجره upvc لولایی

پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که مقاومت بالایی دارد و مزایای ویژه ی آن باعث ایجاد جایگاهی مناسب در بین افراد شده است. پنجره دوجداره انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند.
در این مطلب قصد داریم پنجره دوجداره لولایی را برای شما توضیح دهیم.

پنجره upvc لولایی در دو جهت چپ و راست می تواند حرکت کند. پنجره لولایی دو حالته می تواند با زاوایه ۲۰ درجه از بالا باز شود و فضایی را اشغال نخواهد کرد و هوا به راحتی تبادل خواهد شد.
این پنجره یو پی وی سی مزایای بسیاری دارد. کاربرد آسان و همچنین ماندگاری و طول عمر این پنجره ها از ویژگی های بسیار مهمی است که این پنجره ها دارند.


به علاوه پنجره های دوجداره لولایی عایق صورت و انرژی هستند و به کمک این پنجره ها می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.
پنجره upvc لولایی را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف تولید کرد و مشتری با توجه به سلیقه خود می تواند پنجره مورد نظر خود راسفارش دهد.

اگر در تولید این پنجره ها دقت لازم بکار برده شود و با کیفیت بالا ساخته شود بی شک از نظر آب بندی و هوابندی یکی از پنجره های بسیار مناسب است.
برای اینکه پنجره به خوبی عایق باشد باید برای نصب لولا ها بر روی پنجره از شابلون مخصوص یراق مربوطه استفاده شود که لولا دقیقا در محل خود نصب شود.
پنجره یو پی وی سی لولایی نوعی پنجره دوجداره پر طرفدار است که اغلب افراد این پنجره را استفاده کرده اند و از کارکرد آن راضی هستند.

شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%84%d9%88%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c/


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی انواع پنجره upvc است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]