چگونه درب و پنجره دوجداره upvc موجب صرفه جویی در انرژی می‌شود

دوشنبه 25 تير 1397
13:0
شبنم احمدی

کاهش مصرف انرژی با درب و پنجره upvc

توجه داشته باشید که با خرید و نصب درب و پنجره upvc می تواند به راحتی در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. شاید برخی از افراد از این موضوع مطلع نباشند که استفاده از درب و پنجره های قدیمی باعث هدر رفتن انرژی خواهد شد.
می توان گفت بهترین راه حل برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی منزل نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی است .
در این مقاله در این باره بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

مزایای نصب درب و پنجره دوجداره upvc

جالب است بدانید که بارز ترین مزیتی که استفاده از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دارد جلوگیری از هدر رفتن گرمای خانه شماست. همچنین این پنجره ها از ورود گرما و سرما به درون خانه نیز جلوگیری می کند. با اینکار علاوه بر صرفه جویی در انرژی خواهید دید که هزینه های شما نیز کاهش خواهد یافت و مزیت اقتصادی نیز به دنیال خواهد داشت.

روند ذخیره انرژی در پنجره upvc

پنجره های قدیمی یک لایه شیشه دارند، در حالی که پنجره های دوجداره upvc دارای دو لایه شیشه هستند که بین آنها فاصله ای وجود داشته و در بین این فاصله یک لایه هوا یا گاز آرگون قرار می گیرد که اینکار باعث می شود عایق بندی آن افزایش یابد.


نحوه ساخت پنجره یو پی وی سی

به قاب صلب درب و پنجره یو پی وی سی یک روکش از جنس پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک اضافه می کنند. سپس پوشش upvc را بر روی فریم درب و پنجره نصب می کنند و با اینکار آنرا ضد آب می کنند و امنیت آن را نیز افزایش می دهند. روکش های استفاده شده سفید هستند . البته امکان تغییر رنگ آنها وجود دارد و همین امر سبب شده که در انتخاب مشتری محدودیتی به وجود نیاید. به دلیل عدم نیاز به رنگ آمیزی درب و پنجره یو پی وی سی ، نگهداری از پنجره upvc کاری آسان است.

البته ماندگاری و دوام این پنجره های زبانزد عام و خاص است اما برای اطمینان بیشتر بهتر است که از شرکت هایی که محصولی با کیفیت تولید می کنند خریداری کنید.
ما این تضمین را به شما میدهیم که شما با خرید و نصب این پنجره های سالیان سال از آن استفاده خواهید کرد و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

استفاده از درب و پنجره های upvc در اکثر خانه ها

از درب و پنجره های upvc می توان در مکان های مختلف استفاده کرد اما توجه به این نکته واجب است که برای نصب در و پنجره upvc در برخی از خانه ها که در مکان خاصی هستند و یا کاربری ویژه ای دارند احتمال نیاز به مجوز وجود دارد.

برای افزایش میزان صرفه جویی با پنجره های upvc همچنین می توان از پرده های سنگین و یا کرکره ای استفاده کرد که باعث می شود از هدر رفتن انرژی از ورود حشرات و سرو صدا نیز جلوگیری خواهد کرد.

شرکت سیجاندژ آماده ارائه انواع درب و پنجره یو پی وی سی با تنوع رنگی و طرحی مختلف است. می توانید با تماس با ما سفارش خود را ثبت نمایید.
منتظر نظرات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-upvc-%d9%85%d9%88%d8%ac%d8%a8-%d8%b5%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%ac%d9%88/


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی انواع پنجره upvc است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]