اطلاعات مهم درباره درب و پنجره upvc

پنجشنبه 11 مرداد 1397
20:15
شبنم احمدی

درب و پنجره upvc

درب و پنجره یو پی وی سی باید با مواد اولیه مناسب و همچنین با رعایت اصول استاندارد تهیه شود تا بتوان کیفیت بالا را شاهد بود. برای خرید درب و پنجره یو پی وی سی بهتر است ابتدا در این باره اطلاعاتی کسب نمایید تا خریدی آگاهانه داشته باشید.


در این مقاله ما اطلاعاتی مفید در این باره را به شما ارائه خواهیم داد. شاید شما نیز سوالاتی در این باره داشته باشید که با خواندن این مطلب به طور کامل به جواب سوالات خود خواهید رسید.


درب و پنجره upvc در برابر آلودگی محیطی و صوتی بسیار کارا بوده و در صورت تولید و نصب صحیح می‌تواند تا ۸۰% از آلودگی صوتی و محیطی بکاهد.


به چه دلیل در برخی مواقع، نصب این محصول کارایی نداشته و بی تأثیر است ؟

باید در نظر داشت که اگر می‌خواهیم متریالی مانند هوا و صوت را مهار نماییم، بایستی مظروف و مانع آن را طوری بکار گیریم تا حداقل منفظ و بالاترین کیپینگ را ایجاد نماییم. مانند ظرف آبی که بدیهی است که اگر می‌خواهیم آب را مهار نماییم، باید ظرف آب ما، عاری از هرگونه نشتی باشد. این نکته در بکارگیری درب و پنجره های upvc نیز صادق است و ما بایستی در انتخاب این محصول از نظر کیفیت تولید و همچنین تیم نصاب دقت به خرج داده و از شرکت‌های کار بلد و متخصص استفاده نماییم. در این صورت است که شاهد کارایی و تأثیر حیرت انگیز آن خواهیم بود.




استفاده از پروفیل و متریال اورجینال و اصلی

متأسفانه امروزه در بازار، پروفیل‌های تقلبی فاقد استانداردهای لازم و تولید های زیرزمینی بسیار است (هم در برندهای خارجی و هم در برندهای داخلی) . پروفیل‌های تقلبی معضل عظیمی را به وجود آورده است. البته شناسایی این پروفیل‌ها برای تولید کنندگان و پنجره دوجداره upvc کار دشواری نیست. لذا کارخانه ها بایستی با دقت در خرید پروفیل‌ها از منابع اصلی و مطمئن این خدمات را به مشتریان تضمین کرده و همواره از متریال اورجینال و اصلی استفاده نمایند.


پروفیل یو پی وی سی قسمت اعظم از متریال پنجره دو جداره upvc را تشکیل داده و چنانچه از نوع نامرغوب آن استفاده شود، محصول نهایی دچار مشکلات دائم از قبیل تغییر رنگ پروفیل، تغییر فرم و یا شکستگی می‌گردد و تعویض و یا ترمیم آن امکان پذیر و مقرون به صرفه نمی‌باشد. بنابراین در انتخاب پروفیل یو پی وی سی بایستی دقت لازم را به خرج دهیم تا بتوانیم از تمامی قابلیت و محسنات پنجره دوجداره برای مدت زمان نامحدود استفاده نماییم .


همچنین باید ر نصب پنجره یو پیوی سی استانداردها رعایت شود به همین منظور توصیه می شود که از تیم متخصص در این زمینه کمک بگیرید.


شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را برای شما تولید و نصب خواهد کرد و خدماتی عالی با کیفیتی بالا به شما ارائه خواهد داد.


منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی انواع پنجره upvc است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]