استانداردهای پنجره upvc

جمعه 12 مرداد 1397
20:15
شبنم احمدی

پنجره upvc
درب و پنجره UPVC از انواع درب و پنجره دوجداره پر طرفدار است زیرا این نوع درب و پنجره در واقع کاملترین و جدید ترین پنجره دوجداره است و با توجه به خصوصیات ویژه ی آن در بین افراد محبوبیت بسیاری دارد.
در این مقاله استانداردهای پنجره یو پی وی سی را برای شما توضیح خواهیم داد تا شما بیشتر با آن آشنا شوید و پنجره ای مناسب برای منزل خود انتخاب کنید.
استانداردهایی برای ساخت درب و پنجره یو پی وی سی وجود دارد که باید رعایت شود تا درب و پنجره کیفیت بالایی داشته باشد. مانند:

پروفیل
یراق آلات پنجره دو جداره
شیشه دو جداره
کیفیت ساخت
نصب یا تعویض پنجره دو جداره



• پروفیل پنجره یو پی وی سی

از لحاظ کیفی و همچنین از لحاظ قیمت، مهترین نقش در ساخت یک پنجره یو پی وی سی را پروفیل ایفا میکند.
هر چقدر یک پروفیل با کیفیت و مرغوب باشد مشکلات آتی پنجره دو جداره هم کمتر میشود.
شاید یک پنجره با پروفیل نامرغوب یا مرغوب از لحاظ شکل ظاهری برای مصرف کننده عام قابل تشخیص نباشد، اما مشکلاتی که در آینده گریبان گیر مصرف کنندگان می شود، حتی باعث بیزاری آنان از پنجره یو پی وی سی میشود.

• یراق آلات پنجره یو پی وی سی

یراق آلات پر مصرف در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی شامل تک حالته، دو حالته، کشویی و فولکس واگنی می باشد.
اگر یراقی می خواهید که هم از لحاظ کیفی، قیمت و همچنین کارایی در بالاترین سطح باشد، ما یراق دو حالته را به شما پیشنهاد میکنیم.
در حال حاضر استفاده از یراق پنجره دو جداره تک حالته، در دنیا دیگر مرسوم نمی باشد و بیشتر از یراق دو حالته استفاده می کنند.

• شیشه دو جداره پنجره یو پی وی سی

با توجه به اینکه شیشه دو جداره یک عامل مهم در عایق بندی صدا می باشد بنابراین استاندارد بودن شیشه دو جداره از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.

• نصب پنجره یو پی وی سی

مرحله نصب درب و پنجره یو پی وی سی در واقع یکی از مهم ترین مراحلی است که در تولید درب و پنجره باید مورد توجه قرار گیرد و با رعایت اصول استاندارد بتوان این کار را انجام داد.به همین دلیل توصیه می شود اینکار را به یک متخصص بسپارید تا بتوانید بهترین بهره وری را شاهد باشید.
تولیدکنندگان پنجره دوجداره upvc تمام تلاش خود را برای راضی نگاه داشتن مشتریان خود خواهند کرد.


منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی انواع پنجره upvc است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]