دسته بندی پنجره دوجداره upvc

پنجشنبه 18 مرداد 1397
20:15
شبنم احمدی

انواع پنجره upvc
پنجره upvc در واقع کامل ترین و بهینه ترین پنجره دوجداره شناخته شده است و در موارد مختلف کاربرد دارد. پنجره دوجداره یو پی وی سی را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم می توانیم به دو دسته کلی تقسیم کنیم.

پنجره upvc کشویی
این پنجره ها به وسیله حرکت غلطک باز می شوند و بر روی ریل به چپ یا راست حرکت می کنند. این پنجره ها را در ابعاد مختلف می توان ساخت. بهتر است بدانید که برای حرکت لنگه متحرک در فریم پنجره باید لنگه متحرک را بر روی لنگه ثابت قرار داد به همین دلیل باید هر دو لنگه مساوی ساخته شود.

انواع پنجره کشویی
پنجره کشویی دو حالته یا فولکس واگنی
ویژگی بارز این پنجره ها استاندارد بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار است.
پنجره کشویی بالا رونده ( لیفتینگ )
به این پنجره ها، پنجره های آمریکایی می گویند که در موارد خاص کاربرد دارند.


پنجره upvc لولایی ( بازشو )
معمولا در انتخاب اول این نوع پنجره را انتخاب می کنند. زیرا این پنجره مزایایی از قبیل استفاده از دو ردیف عایق عالی در محل نصب شیشه دوجداره و نوار آب بندی و... دارند.
قاب این پنجره ها را در ابعاد مختلف می توان سفارش داد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند و می توان پنجره های تو در تو را در این سیستم تولید کرد.

انواع پنجره لولایی
بازشو لنگه ای پنجره تک حالته
این مدل ساده ترین نوع پنجره یو پی وی سی است.
لنگه ای بازشو دو حالته
بارزترین مزیت این نوع پنجره تهویه هوای داخلی با کمترین سطح اشغال است
تک حالته سرویسی
از این پنجره ها بیشتر جهت تهویه هوا در سرویس های بهداشتی، سرویس های حمام، استخر، سونا و جکوزی قابل استفاده است و معمولا تک حالته و بازشو از بالا است.
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را در طرح ها و ابعاد مختلف تولید میکند. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و در کمترین زمان محصول خود را تحویل بگیرید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی انواع پنجره upvc است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]